Keurmerken CWB en Keurmerk.info

Veelgestelde vragen aan Complete Vloeren

1. Wat zijn mijn betaalmogelijkheden? 

Bij Complete Vloeren voorzien wij u van de optie tussen twee verschillende betaalmogelijkheden. U kunt betalen via iDEAL waarbij u uw bestelling direct afrekend, of u kiest voor ''onder rembours'' waarbij u op het moment van levering uw bestelling betaald. Dit dient contant en gepast te gebeuren. Wanneer u kiest voor de optie ''onder rembours'' wordt er aditioneel € 14,95 in rekening gebracht.  


 

2. Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt door onze vervoerder netjes bij u voor de deur afgeleverd. Hierbij dient u in ogenschouw te nemen dat het correspondentieadres waar uw bestelling afgeleverd gaat worden, goed bereikbaar is voor een vrachtwagen. Mocht dit niet het geval zijn, vragen wij u om hier met ons contact over op te nemen zodat we een passende oplossing voor u kunnen vinden. Kleine paketten worden via de post bij u aan de deur aangeboden.


 

3. Zijn er bezorgkosten aan verbonden?

Bestellingen boven de € 500,- brengen wij geen verzendkosten in rekening op de ''onder rembours'' kosten na. Onder de € 500,- Rekenen wij eenmalig € 44,95. U kunt beide kosten voorkomen door uw bestelling bij ons af te halen. Hiervan dient u ons op de hoogte te stellen na uw bestelling.


 

4. Kan ik mijn bestelde producten retourneren?

’U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

'De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument


4. Wat te doen bij een klacht?

Wanneer u een klacht heeft over één van onze geleverde producten staan wij voor u klaar om u zo zorgvuldig mogelijk te helpen. U kunt contact opnemen met onze klantenservice op nummer 072-5110221. Is uw klacht na dit contact nog niet verholpen, dan vragen wij u vriendelijk per mail of post uw klacht kenbaar te maken. per post kunt uw bericht sturen naar:

Complete Vloeren

Kanaalkade 31A

1811 LR Alkmaar

Onder vermelding van naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummer. Zodra wij uw klacht ontvangen sturen wij u per mail een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 werkdagen na de ontvangstbevestiging een reactie.